ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Το σχολείο μας υπέβαλε φέτος προς έγκριση τα ακόλουθα προγράμματα: 

1. ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΦΕΤΙ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΟ ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Πολιτιστικό πρόγραμμα

Τμήμα Α1 

Εκπαιδευτικοί: Σέμπρου Βιολέττα, Ονικιάν Λούσι, Κριμπά Μαρίνα

ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ-ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ,ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ

 

2. ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑ, ΘΑ ΞΑΝΑΒΑΦΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Περιβαλλοντικό πρόγραμμα (συνεργασία με την Helmepa Junior)

Τμήμα: Δ1

Εκπαιδευτικοί: Λαμπρίδου Μαρία, Κυριτσοπούλου Πωλίνα

Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα

 

 Οι μαθητές αναμένεται:

 Να γνωρίσουν τη διαφορά της ρύπανσης από τη μόλυνση 

 Να διαπιστώσουν ότι η ρύπανση της θάλασσας είναι ανθρωπογενούς προέλευσης 

 Να καταγράφουν τις πηγές ρύπανσης της θάλασσας

 Να διακρίνουν τα είδη της ρύπανσης 

 Να αναζητήσουν τους τρόπους αντιμετώπισής της 

 Να αντιληφθούν την ατομική και συλλογική ευθύνη για τη διατήρηση του θαλάσσιου περιβάλλοντος καθαρού

 Να προτείνουν λύσεις και να συνεργάζονται 

 Και βεβαίως να αγαπήσουν τη θάλασσα και να δραστηριοποιηθούν για την προστασία της αλλά  και να διαδώσουν την ιδέα της έμπρακτης προστασίας του περιβάλλοντος εντός και εκτός σχολείου.  Να αποκτήσουν έτσι στάσεις ζωής σχετικές με τον εθελοντισμό και να αποκομίσουν βιωματικά τη χαρά και τις χάρες της συνεργασίας.

 

 

3. Η ΠΟΛΗ ΚΑΤΩ ΑΠ’  ΤΗΝ ΠΟΛΗ

 

Πολιτιστικό πρόγραμμα

Τμήμα: Δ1

Εκπαιδευτικός: Λαμπρίδου Μαρία

Οι μαθητές αναμένεται:

Να γνωρίσουν την τοπική ιστορία που συνδέεται με την περίοδο της ιστορίας που διδάσκονται φέτος.

Να ανακαλύψουν τρόπους με τους οποίους μαθαίνουμε για τη ζωή των ανθρώπων που έζησαν αιώνες πριν.

Να διαπιστώσουν με ποιον τρόπο μπορεί να φτάσει ένα άγαλμα στο μουσείο.

Να πληροφορηθούν για τους θησαυρούς που έφερε στο φως η διάνοιξη του μετρό της Αθήνας.

Να βιώσουν την τέχνη του αρχαιολόγου που με τη σκαπάνη του φωτίζει το χθες.

 

Να αγαπήσουν τον αρχαίο  πολιτισμό της χώρας τους και μέσα από τα αρχαιολογικά ευρήματα να νιώσουν σε βάθος όσα θα διδαχθούν φέτος στην Ιστορία. 

 

 

4. ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΝΕΣ ΤΗΣ ΕΝΑΣΤΡΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΣΤΗ ΔΙΝΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Πολιτιστικό πρόγραμμα 

Τμήμα: Ε2

Εκπαιδευτικοί: Καραμπά Σοφία, Τζανέλλη Βάνα, Λευϊτικός Δημήτρης

ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ-ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΑΣ ΤΟΥ-ΝΑ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΟΥΝ ΕΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ-ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ-ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΣΧΕΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΕ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΤΕΧΝΗΣ-ΣΧΕΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΜΑΘΗΜΤΙΚΩΝ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ